3100X1330 D1

„HONDA“ PASAULIS. ĮKVĖPTA SVAJONIŲ

MŪSŲ PAGRINDINIAI ĮSITIKINIMAI, NUOSTATOS IR PRINCIPAI

"Mūsų įkūrėjai Soichiro Honda ir Takeo Fujisawa savo svajonę pavertė „Honda“ filosofija. Ji pagrįsta dviem pagrindiniais principais – pagarba asmeniui ir vadinamaisiais „trimis džiaugsmais“. Net ir šiandien šiais principais remiasi visi mūsų partneriai. Jie atsispindi ir visoje mūsų veikloje. Tačiau „Honda“ vizija nėra vien žodžiai. Mūsų partneriai žino, jog mes jais pasitikime, skatindami imtis sudėtingų iššūkių nesibaiminant nesėkmės. „Honda“ bendrovėje visi gerbia vienas kitą. Soichiro Honda niekuomet neleistų, kad būtų kitaip. "
PAGARBA ŽMOGUI

PAGARBA ŽMOGUI

Iniciatyvumas, pasitikėjimas ir lygybė.

„Honda“ bendrovė įkurta remiantis pagarbos vienas kitam principu. Mes žinome, jog kiekvienas turi savų idėjų, todėl skatiname savo partnerius jas įgyvendinti, prisiimant už tai atsakomybę. Puoselėdami tarpusavio pasitikėjimo kultūrą mes galime pasikliauti vieni kitais ir dalytis savo žiniomis.

TRYS DŽIAUGSMAI

Pirkimas, pardavimas, kūrimas.
Pirkimo džiaugsmas

Pirkimo džiaugsmas

Mes norime, kad klientai suprastų, jog priėmė protingą sprendimą, ir ilgus metus mėgautųsi ištikimai tarnaujančiais „Honda“ automobiliais.

Pardavimo džiaugsmas

Pardavimo džiaugsmas

Mūsų modeliai turi motyvuoti mūsų atstovybes. Nelengva parduoti produktą, kuris nesuteikia pasitikėjimo.

 

 

 

Kūrimo džiaugsmas

Kūrimo džiaugsmas

Kai mūsų klientai ir atstovybės yra patenkinti, mūsų kūrėjai gali didžiuotis savo puikiai atliktu darbu.

BALTA DARBINĖ APRANGA

„Geri produktai negali būti gaminami nešvarioje gamykloje.“

„Geri produktai negali būti gaminami nešvarioje gamykloje.“

Kiekvienas dirbantis „Honda“ gamykloje dėvi baltą aprangą, net prezidentas. Nešvarumai ant baltų rūbų matosi iškart: palaikant gamykloje švarą, nešvarumų nebus. Šią idėją 1952 m. pasiūlė Soichiro Honda. Jos laikomės iki šiol.

 

 

Darbo džiaugsmas

Darbo džiaugsmas

Mes norime, kad kiekvienas priklausantis „Honda“ pasauliui mėgautųsi savo darbu, atvirai reikštų mintis, siektų ambicingų tikslų ir vertintų pastangas. Mes manome, jog tai padeda mūsų partneriams gaminti kokybiškus ir vertingus produktus. Koks mūsų tikslas? Siekti, kad klientai būtų visiškai patenkinti.

PRAEITIS

PRAEITIS

Mes didžiuojamės savo istorija. Sužinokite, kaip mūsų įkūrėjui Soichiro Honda pavyko pasiekti tai, ką turime šiandien.

MŪSŲ PRAEITIS
DABARTIS

DABARTIS

Susipažinkite su „Honda“ pasauliu ir jos veikla Europoje, sužinokite, kas mus įkvepia.

MŪSŲ DABARTIS
ATEITIS

ATEITIS

Į kokius kitus tolius mus nuskraidins mūsų svajonės? Pažiūrėkite, kaip atrodys „Honda“ automobiliai ateityje.

MŪSŲ ATEITIS