Išorė

CR V Flexible Boot Space
Toliau: salonas

Nuotraukoje pavaizduoti „Canyon River Blue Metallic“ spalvos „Honda CR-V 2.0 i-MMD Full Hybrid Advance“ modelio ekonomiškumo ir išmetamųjų teršalų kiekio rodikliai: (WLTP*) degalų sąnaudos ir teršalų kiekis 4,8–8,1 (l/100 km), CO₂ 110–183 (g/km).

Nuotraukoje pavaizduoto „Diamond Dust Pearl“ spalvos „Honda CR-V 2.0 i-MMD Plug-in Hybrid Advance Tech“ modelio ekonomiškumo ir išmetamųjų teršalų kiekio rodikliai: (WLTP**) svertinis bendras 0,8 (l/100 km), svertinis CO₂ 18,0 (g/km). Bendras svertinis elektros energijos suvartojimas: 15,5 kWh/100 km. Skaičiai, gauti remiantis ES reguliuojamų laboratorinių bandymų rezultatais, pateikiami palyginimo tikslais ir gali neatspindėti realaus gyvenimo vairavimo situacijų.

+ Palyginimui pateikta orientacinė įkrovimo trukmė. Optimaliomis sąlygomis, pavyzdžiui, esant maždaug 25 °C temperatūrai, 6,8 kW nuolatinės srovės įkrovimo režimu nuo 0 % iki 100 % galima įkrauti per maždaug 2,5 valandos, o 2,3 kW kintamosios srovės įkrovimo režimu – per maždaug 7,7 valandas. Faktinis įkrovimo laikas priklauso nuo įvairių veiksnių, įskaitant įkrovimo įrenginio ir akumuliatoriaus amžių, tipą, būklę ir temperatūrą, pradinį įkrovos lygį ir aplinkos sąlygas, pavyzdžiui, lauko temperatūrą naudojimo vietoje. Įkrovimo laikas gali būti ilgesnis esant šaltesniam orui ir jei dėl akumuliatoriaus temperatūros įsijungia apsaugos technologija.

Salonas

CR V Next Technology
Toliau: technologijos

Technologijos

CR V Bold Design
Toliau: saugos įranga

Saugos įranga

„CR-V“ – saugiausias visureigis kelyje

„CR-V“ standartiškai įdiegta naujausia „Honda SENSING“ pagalbos vairuotojui saugos įranga. Joje yra susidūrimo sušvelninimo stabdant sistema (CMBS), kuri sustabdo jus nuo neišvengiamo susidūrimo, pagalbinė eismo juostos išlaikymo sistema, kuri padeda išlaikyti eismo juostą, ir adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema, skirta išlaikyti saugų atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio.

Naujasis „CR-V“ turės pažangiausią mūsų saugos sistemą – „Honda SENSING 360“. Standartinį apsaugos lygį išplečia du papildomi kampiniai radarai. Yra tokios funkcijos kaip aktyvioji pagalbinė eismo juostos keitimo sistema, padedanti be vargo pakeisti eismo juostą, ir priekinio priešpriešinio eismo stebėjimo sistema, padedanti saugiai išvažiuoti iš važiuojamosios dalies ar sankryžos, naudojant plataus diapazono aptikimo funkciją. Ji taip pat išplečia CMBS veikimo spindulį, todėl „CR-V“ gali aptikti pavojus važiuojant posūkiuose.

Papildomos saugos funkcijos: eismo juostos stebėjimo sistema „LaneWatch“, kuri leidžia matyti akląją zoną informacijos ir pramogų sistemos ekrane per ant durelių veidrodėlių sumontuotą kamerą, ir atbulinės eigos automatiškai pasikreipiantis veidrodėlis, pagerinantis matomumą važiuojant atbuline eiga.

CR V Parking Aids

„Honda SENSING 360“

Susidūrimo sušvelninimo stabdant sistema.

Susidūrimo švelninimas naudojant akceleratorių.

Išmanusis greičio ribotuvas.

Nukrypimo iš eismo juostos įspėjimo sistema.

Pagalbinė eismo juostos išlaikymo sistema.

Stabdymo važiuojant mažu greičiu sistema.

Sekimo važiuojant mažu greičiu funkcija.

Išvažiavimo iš kelio sušvelninimo sistema.

Važiavimo spūstyje asistentas.

 

„Honda SENSING 360*“

Informacija apie nematomą zoną, įskaitant už nugaros esančio eismo stebėjimą.

Perspėjimo apie iš priekio artėjančius automobilius sistema.

Aktyvioji pagalbinė eismo juostos keitimo sistema.

Susidūrimo išvengimas keičiant eismo juostą.

Papildomos saugos funkcijos

Kelių vaizdų kamerų sistema*.

Pagalbinė automobilio statymo sistema „Honda Parking Pilot*“.

Aktyvieji tolimieji žibintai*.

Eismo juostos stebėjimas.

Atbulinės eigos automatiškai pasikreipiantis veidrodėlis.

 

* Komplektuojama tik tam tikruose modeliuose.

 

 

Leisti slapukus

Sužinokite, kaip „CR-V“ užtikrina jūsų saugumą

Sužinokite, kaip mūsų saugos ir pagalbos vairuotojui technologijų rinkinys užtikrina jūsų saugumą kelyje.

CR V Next Performance
Toliau: važiavimo charakteristikos

Važiavimo charakteristikos

„Honda“ hibrido našumas

„Honda“ hibrido našumas

Išmanioji „Honda“ hibridinė sistema, suporuota su 2 l benzininiu varikliu, suteikia „CR-V“ maksimalią 184 AG galią ir 335 Nm sukimo momentą. Tai reiškia, kad šis didelis visureigis gali pasiekti sklandų 0-100 kilometrų per valandą pagreitį per 9 sekundes.

Variklio sistemos parinktys:

Dabar galite rinktis visiškai hibridinę ir iš tinklo įkraunamą naujojo „CR-V“ versiją.

„e:HEV“ savaime įsikraunantis hibridas

„e:HEV“ savaime įsikraunantis hibridas

Visiškai hibridinis „CR-V“ komplektuojamas su mūsų „e:HEV“ variklio sistema. Automobilis įsikrauna savaime ir su pilnu degalų baku gali nuvažiuoti 960 kilometrų. Efektyvi variklio sistema taip pat užtikrina 5,9 l/100 km bendras degalų sąnaudas, o CO₂ išmetamų teršalų kiekis siekia vos 110 g/km*. Mūsų galinga ir efektyvi „e:HEV“ variklio sistema pasižymi išskirtinėmis eksploatacinėmis ypatybėmis ir turi du elektrinius variklius bei tris variklio režimus – elektrinį, hibridinį ir benzininio variklio režimą. Užtikrina optimalias degalų sąnaudas ir ramybę važiuojant ilgus atstumus.

„e:PHEV“ iš tinklo įkraunamas hibridas

„e:PHEV“ iš tinklo įkraunamas hibridas

„CR-V“ iš tinklo įkraunamame hibridiniame automobilyje naudojama mūsų „e:PHEV“ variklio sistema ir didesnis akumuliatorius, užtikrinantis ilgesnį nuvažiuojamą atstumą. Pasirinkus elektromobilio režimą, su „e:PHEV“ galima neteršiant nuvažiuoti iki 82 kilometrų. O akumuliatoriui išsikrovus, elektrinį variklį ima sukti galingas 2 l benzininis variklis. Efektyvi variklio sistema taip pat užtikrina 0,8 l/100 km degalų sąnaudas, o svertinis CO₂ išmetamų teršalų kiekis yra itin mažas – 18 g/km (WLTP duomenys).

Sklandus valdymas

Sklandus valdymas

„CR-V“ užtikrina reikiamą galią ir sukimo momentą reikiamu metu, tiek mieste, tiek kaime. Galima rinktis iš keturių skirtingų važiavimo režimų – „Sport“, „Normal“, „Econ“ ir „Snow“ – automobilio nustatymai keičiami pagal poreikį, kad būtų užtikrinta optimali kelio sąlygoms reikalinga galia, trauka ir efektyvumas. Įkalnės valdymo funkcija padeda lėtai važiuoti įkalnėje pastoviu greičiu ir nereikalauja jokio stabdymo.

 

Be to, įkraunamame hibridiniame automobilyje yra papildomas vilkimo režimas, padedantis kontroliuoti įkrovimą, kai velkama iki 1500 kg sverianti priekaba.

CR V Home Charging
Toliau: Įkrovimas iš elektros tinklo

Įkrovimas iš elektros tinklo

Savo iš elektros tinklo įkraunamą hibridą galite įkrauti ant važiuojamosios kelio dalies arba keliaudami. Galite rinktis įvairias įkrovimo galimybes.
CR V Ehev Full Hybrid
Toliau: aksesuarai

Nuotraukoje pavaizduoti „Canyon River Blue Metallic“ spalvos „Honda CR-V 2.0 i-MMD Full Hybrid Advance“ modelio ekonomiškumo ir išmetamųjų teršalų kiekio rodikliai: (WLTP*) degalų sąnaudos ir teršalų kiekis 4,8–8,1 (l/100 km), CO₂ 110–183 (g/km).

Nuotraukoje pavaizduoto „Diamond Dust Pearl“ spalvos „Honda CR-V 2.0 i-MMD Plug-in Hybrid Advance Tech“ modelio ekonomiškumo ir išmetamųjų teršalų kiekio rodikliai: (WLTP**) svertinis bendras 0,8 (l/100 km), svertinis CO₂ 18,0 (g/km). Bendras svertinis elektros energijos suvartojimas: 15,5 kWh/100 km.

Skaičiai, gauti remiantis ES reguliuojamų laboratorinių bandymų rezultatais, pateikiami palyginimo tikslais ir gali neatspindėti realaus gyvenimo vairavimo situacijų.

† Pasirinktos komplektacijos.

+ Palyginimui pateikta orientacinė įkrovimo trukmė. Optimaliomis sąlygomis, pavyzdžiui, esant maždaug 25 °C temperatūrai, 6,8 kW nuolatinės srovės įkrovimo režimu nuo 0 % iki 100 % galima įkrauti per maždaug 2,5 valandos, o 2,3 kW kintamosios srovės įkrovimo režimu – per maždaug 7,7 valandas. Faktinis įkrovimo laikas priklauso nuo įvairių veiksnių, įskaitant įkrovimo įrenginio ir akumuliatoriaus amžių, tipą, būklę ir temperatūrą, pradinį įkrovos lygį ir aplinkos sąlygas, pavyzdžiui, lauko temperatūrą naudojimo vietoje. Įkrovimo laikas gali būti ilgesnis esant šaltesniam orui ir jei dėl akumuliatoriaus temperatūros įsijungia apsaugos technologija.